אסנת פייטלסון

 

אסנת פייטלסון

בת 31, בוגרת מסלול איור, המחלקה לתקשורת חזותית, שנקר (2012)
cargocollective.com/osnat

״יש לי חיבה מיוחדת לאיורי חיות, ולכן כשהתבקשנו ‬לעצב מוצרים‭ ‬בעבור גולדסטאר‭ ‬החלטתי לאייר דמות‭ ‬מותג שתייצג את הערכים של המותג ובקלות תוכל להפוך לליין של מוצרים.‬ בחרתי בכלב, ש‬הוא‭ ‬כידוע‭ ‬חברו‭ ‬הטוב‭ ‬של‭ ‬האדם: הוא‭ ‬חברמן‭ ‬וכיפי‭ ‬ומבסוט‭ ‬על‭ ‬החיים, ‬ולכן‭ ‬נראה‭ ‬לי‭ ‬תואם‭ ‬את‭ ‬ערכי‭ ‬המותג‭ ‬ואת‭ ‬קהל‭ ‬הלקוחות‭ ‬ את התוצאה התאמתי לסגנון האיורי שלי שמושפע מדפוס משי, ובנוי בדרך כלל משניים-שלושה צבעים, ריאליסטיים, נקיים ווקטוריים״.


 

מאיירת בקביעות למגזין המקוון ״המקום הכי חם בגיהנום״ ובעבור מותג הטי-שירטים ג׳לאדה, ועבדה עם לקוחות שונים כמו להקת החצר האחורית, הוצאת מודן, מגזין אודיסאה, xnet, מגזין דה מרקר, רשת בתי הקפה קפליקס, Paper Wallet, רשת, BFTV, ומשרד המיתוג Open. הציגה בתערוכות שונות, ביניהן ״מאייר מאייר מאייר״ במסגרת שבוע האיור של תל אביב 2014, ״עיצוב טרי״ (2013), HBO בדיזנגוף סנטר (2014), החיה שבפנים (סטודיו פוינק, 2015), לה קולטור, shoplifters ועוד. בימים אלה עובדת על ספר שירים של יוני רכטר שייצא לאור בהוצאת דני ספרים. ‬

קבע כיוון יורד

2 מוצר(ים)

קבע כיוון יורד

2 מוצר(ים)